Bitrix24 CRM

Bitrix24 CRM

Gratis CRM (Customer Relationship Management)

CRM-systemet i Bitrix24 leverer en platform til organisering af og overblik over interaktion med potentielle og eksisterende kunder, partnere, agenter og andre kontakter.

Bitrix24’s CRM udgør en kontaktbase, hvor interaktionen og kontakthistorikken administreres og gemmes. Alle nye begivenheder (telefonopkald, beskeder, møder) forbundet med en kontakt eller et firma logges nemt, og yderligere interaktion kan planlægges, herunder med brug af integrerede opgaver.


Managing InteractionAdministration af interaktion

CRM-systemet rummer værktøjer til at lave rapporter, importere /eksportere kontakter, udføre analyser og til at segmentere målgruppen så præcist som der er behov for. Indkommende kontakter eller leads kan fordeles mellem salgskonsulenter, marketingkampagner kan analyseres og adgangsrettigheder til enhver deal eller ethvert lead kan varieres afhængigt af deres status eller andre parametre.

Interfacet i CRM-systemet er praktisk og intuitivt, og det inkluderer en aktivitetsstrøm specialt for CRM. Denne strøm er et universelt interface, som gør det muligt for handlinger (noter, e-mails, opgaver, møder og telefonopkald) at blive igangsat på ethvert objekt eller objekter i CRM-systemet fra ét og samme udgangspunkt.


Reports and Sales FunnelRapporter og salgstragt

Et hurtigt kig på salgstragten giver straks et overblik over igangværende transaktioner på deres respektive trin. Trin kan nemt tilføjes, og hvert af dem vises på en separat linje og med en anden farve. Længden af linjen svarer til den totale sum af deals på det pågældende trin, og en tabel med de numeriske værdier vises under tragten.


CRM DashboardsCRM dashboards

Dashboards i CRM-systemet er øjebliksbilleder af de vigtigste salgsaktiviteter. Hver salgskonsulent kan se hvor mange deals, vedkommende har vundet, hvor mange kunder, der ikke er blevet faktureret endnu, konsulentens score i forhold til andre medlemmer af salgsteamet og så videre. Dashboards er indtil videre tilgængelige for deals, leads og fakturaer og er på vej til også at blive tilføjet til de resterende CRM-entiteter (kontakter og virksomheder).


QuotesTilbud

  • Felter kan tilpasses
  • Status kan tilpasses
  • Tilføj produkter fra varekataloget eller manuelt
  • Fleksibel moms og rabatter
  • Konverter tilbud til CRM-dokumenter (fakturaer)
  • Print eller e-mail tilbud


Invoices inside the CRMFakturaer i CRM

CRM-systemet i Bitrix24 lader dig umiddelbart oprette individuelt tilpassede fakturaer. Kundedata fra Bitrix24 CRM indsættes automatisk i fakturaen – vælg blot kontakt eller lead.

Varer og services på en faktura kan vælges fra eksisterende produkter, eller du kan oprette nye undervejs. Når den er klar, kan du sende fakturaen direkte fra CRM-systemet til kundens e-mailadresse, gemme fakturaen som en pdf-fil og endda printe den direkte fra din webbrowser!


Mobile CRMMobil CRM

CRM-systemet er tilgængeligt i mobilappen, så du kan finde den information, du har brug for, mens du er på farten. Bitrix24 mobil CRM lader dig oprette og redigere CRM-data og fakturaer direkte fra en mobil enhed. Du kan bruge varekataloget, bladre gennem kundekartoteket og endda ringe direkte fra dit mobile CRM! Find mere information om mobilappen.

Download appen fra Apple App Store eller Google Play Market og installér den på din telefon eller tablet.


Emails to ClientsE-mails til kunder

Send individuelle og gruppemails til en liste af leads, kontakter eller virksomheder.

Vedhæft filer enten fra din lokale maskine eller et dokument-bibliotek.

Skabeloner kan oprettes i CRM-systemet til mail-fletning, og disse kan sendes, som de er, eller modificeres.

Hvis CRM-systemets e-mailadresse bruges som returadresse, vil svar på beskederne blive gemt i CRM-systemet og tilføjet til det relevante CRM-objekt.


Calls to ClientsOpkald til kunder

Opkald til kunder kan ske direkte fra CRM-systemet ved hjælp af IP-telefoni gennem Zingaya VoxImplant. Den indbyggede integration med VoxImplant.Com lader dig foretage webbaserede telefonopkald direkte fra en broser eller desktopapp til priser, der er lavere end Skypes. Du kan også optage telefonopkald, som foretages fra Bitrix24 CRM.

Desuden er det muligt at bruge IP-telefoniapplikationer (Skype m.fl.).


Access Rights and Roles in the CRMAdgangsrettigheder og roller i CRM

Du kan tildele adgang til CRM-elementer på en meget fleksibel måde, hvor du giver dem til virksomheden medarbejdere i forhold til hvert trin i kundernes engageringsproces. Enhver gruppe, afdeling eller individuel bruger kan tildeles en ‘rolle’ så som salgschef, teamleder, administrator og så videre. Disse roller kan derefter blive tildelt adgang til CRM-elementerne.

Bitrix24 vedligeholder en detaljeret log over hvilke medarbejdere, der har tilgået jeres CRM-registreringer, og hvad de har gjort med dem. Som administrator har du mulighed for at se denne information og om nødvendigt føre data tilbage til tidligere værdier.


Business Processes in the CRMForretningsprocesser i CRM

Leads og deals kan håndteres med en hel del automatisering ved hjælp af forretningsprocesser. En forretningsproces kan rumme alle de mulige handlinger i forhold til CRM-elementer: sende e-mails, tildele ansvarlig person, definere opgaver osv. Forretningsprocesser kan ændre status på elementer, udfylde felter og oprette nye elementer så som deals.

Se videoen om forretningsprocesser i Bitrix24 CRM. Forretningsprocesser i CRM og dokument-biblioteket er den bedste metode til at tilpasse Bitrix24 til de unikke arbejdsgange i jeres virksomhed. Videoen viser, hvordan man opretter en simpel, automatisk handling, der sender en notifikation til en bruger baseret på informationerne i selve CRM-objektet.


Apps & IntegrationsApps og integrationer


Integration with your WebsiteIntegration med jeres website

Hvis I modtager leads fra jeres website (hvis der er en ordreformular eller f.eks. en kontakt- eller svarformular), kan I sende de dannede leads direkte til CRM-systemet.

REST API’et lader jer levere de data ind i jeres Bitrix24 CRM fra andre websites, som f.eks. stammer fra sendte web formularer.

Hvis I forbinder jeres Bitrix Site Manager-baserede webshop til jeres CRM, kan jeres salgsmedarbejdere behandle ordrer fra webshoppen direkte i CRM-systemet.


Prøv det selv! Du kan komme i gang på to minutter uden nogen omkostninger med Bitrix24 Free – et fuldt fungerende og særdeles ydedygtigt system i sig selv, som senere kan opgraderes lige så let og hurtigt, hvis du skulle få behov for det. Eller se og bestil de øvrige udgaver på Bitrix24-siden.